VERZENDING EN BEZORGING 

VERZENDKOSTEN
Bij bedragen boven de €75,00 nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Komt u niet aan dit bedrag dan komt er boven op uw bestelling een bedrag á €5,95 incl. BTW aan verzendkosten. Op werkdagen een bestelling geplaatst voor 15:00 uur dan ontvangt u uw bestelling 1-3 werkdagen later.

Voor klanten uit België & Duitsland rekenen wij €8,95 en uit Frankrijk €15,00 aan verzendkosten. De bezorgtijd naar deze landen is 1 - 5 werkdagen.

Voor klanten uit Denemarken (exclusief Faeröer Eilanden en Groenland), Finland, Frankrijk (inclusief Corsica en Monaco), Griekenland, Hongarije, Italië (exclusief San Marino en Vaticaanstad), Luxemburg, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Slovenië, Slowakije, Tsjechië, Spanje (incl. Balearen, excl. Canarische Eilanden), Verenigd Koninkrijk (incl. Noord-Ierland, excl. Gibraltar en Kanaaleilanden), Zweden, Zwitserland rekenen wij € 19,95 verzendkosten. De bezorgtijd naar deze landen is 4 - 7 werkdagen.
Voor alle overige landen rekenen wij € 29,95 verzendkosten. Bij een besteding van minimaal € 250,- is verzending naar alle overige landen gratis. De bezorgtijd voor alle overige landen is 4 - 10 werkdagen.

PostNL of DHL Parcel BEZORGING

Al uw aankopen worden bezorgd door PostNL of DHL Parcel. PostNL als DHL Parcel behoort tot de top in Europa als het gaat om de kwaliteit van de binnenlandse overkomstduur. Onze pakketbezorgers bezorgen van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 21:30 uur en op zaterdag van 8:30 tot 18:00 uur.

WANNEER WORDT MIJN PAKKET BEZORGD?
Bestelt u op werkdagen vóór 17:00u dan wordt uw pakket, mits alle artikelen voorradig zijn, dezelfde dag aangeboden voor verzending. Normaal gesproken heeft u het pakket (binnen Nederland) dan de volgende dag al in huis. Zodra wij uw pakket hebben aangeboden voor verzending ontvangt u een e-mail met daarin een Track & Trace code. Hiermee kunt u op de website van PostNL (https://mijnpakket.postnl.nl/inboxof van DHL (https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/track-en-tracebekijken hoe laat u de chauffeur voor pakketbezorging kunt verwachten.
In MijnPakket kun je zien hoe laat je je pakket kunt verwachten. Als jouw zending niet in MijnPakket of DHL volg je pakket staat, kun je met behulp van de 3S barcode of de `Niet-thuis-code` je pakket toevoegen. Dit doe je op het tabblad `Mijn Pakketten`.

 

1e bezorging

2e bezorging

dinsdag

woensdag

woensdag

donderdag

donderdag

vrijdag

vrijdag

zaterdag

zaterdag

maandag

VERHOOGDE AANSPRAKELIJKHEID
Pakketten met een waarde boven de EUR 300 of buiten Nederland worden altijd met verhoogde aansprakelijkheid verzonden. Deze pakketten kunnen daarom niet bij de buren worden aangeboden.

HANDTEKENING VOOR ONTVANGST
Omdat wij verantwoordelijk zijn voor de juiste bezorging van uw pakket dient de ontvanger altijd te tekenen voor ontvangst. Aan bezorginstructies zoals "graag in het schuurtje zetten" of "a.u.b. achterom onder het afdak leggen" kunnen wij daarom geen gehoor geven.

NIET THUIS
Wanneer PostNL of DHL Parcel een pakket niet bij u kan afleveren biedt PostNL of DHL het standaard aan bij uw buren. Als de pakketbezorging ook niet lukt bij uw buren, dan ontvangt u een bericht van de bezorger. Op dit bericht staat een 'niet-thuis-code'. Met deze code kunt u op de website van PostNL als van DHL Parcel een keuze maken voor een tweede pakketbezorging op een dag, tijdvak en locatie dat u beter uitkomt.

PAKKET AFHALEN
Indien uzelf en uw buren bij de tweede aanbieding niet thuis zijn en uw pakket niet hebben kunnen ontvangen, dan kunt u met het bericht van de bezorger de zending ophalen op één van de PostNL vestigingen of bij één van DHL Service Point, dit is meestal het Postkantoor of DHL Parcel Service Point wat het dichtst bij u in de buurt ligt. U heeft hiervoor drie weken de tijd. Daarna gaat de zending retour naar ons. Indien u uw zending op gaat halen dient u zich altijd te legitimeren.

GEEN BEZORGING BIJ DE BUREN
Wilt u geen bezorging bij de buren, dan kunt u dit bij het afronden van uw bestelling aangeven door te kiezen voor de verzendmethode 'Geen bezorging bij de buren'. In dat geval biedt PostNL als DHL Parcel het pakket alleen bij u aan. Pakketten met verhoogde aansprakelijkheid worden niet bij de buren bezorgd. Deze pakketten worden wel een tweede keer bij u aangeboden. Bent u bij een tweede poging ook niet thuis, dan kunt u met het bericht van de bezorger de zending ophalen bij één van de PostNL Postkantoren of bij één van DHL Service Point.

PAKJEGEMAK, UW PAKKET DIRECT LATEN BEZORGEN BIJ EEN POSTNL POSTKANTOOR of bij één van DHL Service Point
Wie winkelt op internet hoeft niet meer thuis te blijven om de bestelling in ontvangst te nemen. U kunt er bij uw bestelling ook direct voor kiezen om uw pakket te laten bezorgen bij een PostNL Postkantoor of bij één van DHL Service Point. Zo bepaalt uzelf waar en wanneer u uw bestelling ophaalt. Bijvoorbeeld ’s avonds bij de supermarkt of op één van de andere PostNL Postkantoren of bij één van DHL Service Point. U heeft de keuze uit meer dan 2000 Postkantoren als DHL Service Point die zich bevinden op goed bereikbare locaties met ruime openingstijden. 

LEGITIMATIEBEWIJS
Bij het ophalen van uw pakket dient u altijd een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.

Zie verder onze Algemene Voorwaarden